OPIS USŁUG
PROFESJONALNY SERWIS OPON
Przechowalnia (Opony przechowywane są w nowo wybudowanym magazynie, w pełni ubezpieczonym i chronionym przez firmę ochroniarską. Dzięki temu opony mogą w dogodnych warunkach oczekiwać na kolejny sezon).
Przechowalnia opon – od 180 pln
Przechowalnia kół — od 200 pln
Wymiana opon, kół. Zajmujemy się wymianą opon każdego rodzaju nasi doświadczeni pracownicy serwisu poradzą sobie z każdym zadaniem. Pracujemy na renomowanych urządzeniach polskiej firmy UNI-TROL oraz niemieckiej HOFFMAN.
Opony Osobowe , 4X4 SUV, Run On Flat, Sportowe, Felgi nieprzelotowe.
Wymiana opon komplet – od 120 pln
Sprzedaż, wymiana programowanie czujników ciśnienia TPMS
Sprzedaż opon, felg, (Nasza doświadczona kadra w każdej chwili jest gotowa do pomocy i doborze najlepszego produktu dla każdego klienta).
Opony: TOYO, CST, Michelin, Kleber, BF Goodrich, Kormoran, Goodyear, Dunlop, Fulda, Dębica, Sava, Bridgestone, Firestone, Continental, Uniroyal, Barum, Pirelli, Metzeler, Nokian, Yokohama, Semperit, Hankook I inne.
Felgi: AEZ, Dotz, Dezent, OZ, Rial, Alutec I inne.
Wulkanizacja (Prowadzimy naprawę opon zgodnie z wszelkim normami prawidłowej naprawy. Pracujemy na materiałach niemieckiej firmy TipTop).
Wulkanizacja – od 90 pln
Prostowanie felg (Prostujemy felgi aluminiowe, stalowe, motocyklowe, Pracujemy na specjalistycznym urządzeniu służącym prostowaniu felg).
Prostowanie felg – od 100 pln
Renowacja felg – usuwanie starej powłoki lakierniczej – piaskowanie lub kąpiel kwasowa, Następnie uzupełnienie drobnych ubytków. Lakierowanie felgi to kończący etap renowacji.
Renowacja felg od – od 250 pln
Oznaczenia opon
Każde opony do pojazdów mechanicznych posiadają pewne oznaczenia, które wskazują na ich rozmiar, indeks nośności i prędkości.
Rozmiar opon
Rozmiar opony znajduje się na jej bocznej części. Jest to ciąg znaków, wyglądający w następujący sposób: 195/65R15 91V. Pierwsza wartość oznacza szerokość bieżnika i wyrażona jest w milimetrach.
Druga z wartości (65) jest stosunkiem wysokości boku opony do szerokości bieżnika i wyraża się ją w procentach. Oznaczenie R15 informuje nas o średnicy opony wyrażonej w calach, zaś 91 V to indeks nośności o wartości 91 i indeks prędkości klasy V.
Indeks prędkości określa maksymalną, dopuszczalną prędkość dla każdej opony. Oznaczony jest jako klasy z przypisaną wartością prędkości: Q – do 160 km/h, R – do 170 km/h, S- do 180 km/h, T – do 190 km/h, H – do 210 km/h, V – do 240 km/h, W – do 270 km/h i Y – do 300 km/h.
Z kolei, indeks nośności to maksymalne dopuszczalne obciążenie jednej opony przy maksymalnej, dopuszczalnej dla danej opony prędkości.
Przykładowo, indeks 80 oznacza nośność 437 kg, zaś indeks 91 podany w przykładzie, daje nośność 600 kg, tj. obciążenie na jedną oponę nie może być wyższe niż 600 kg. Mnożąc wartość nośności przez ilość opon w pojeździe powinniśmy uzyskać wartość nieznacznie przekraczającą dopuszczalną masę całkowitą samochodu z pełnym obciążeniem.
Informacje dotyczące rozmiaru opon do samochodów, jak również odnoszące się do ewentualnych zamienników, można odczytać z wlepki umieszczonej na słupku przy drzwiach kierowcy, w schowku czy też na klapce wlewu do paliwa. Powinny być one także oznaczone w instrukcji pojazdu.
Data produkcji opony (kod DOT)
W oznaczeniach opon znajdziemy również numer DOT, czyli datę produkcji opony. Informacja o wieku opony znajduje się także na jej bocznej części. Jest to ciąg 7 lub 12 znaków zaczynający się od liter DOT.
Cztery ostatnie cyfry kodu zawierają informację o dacie produkcji opony. Jeśli jest to np. 0112 to dwie pierwsze cyfry określają tydzień produkcji, a dwie ostatnie – rok produkcji. Oznacza to, że oponę wyprodukowano w 1 tygodniu 2012 roku.
Oznaczenia eksploatacyjne
Na oponach znajdują się także tzw. oznaczenia eksploatacyjne.
Na oponach całorocznych znajdziemy oznaczenie M+S, oznaczające „Mud and Snow”, czyli błoto i śnieg.
Oznaczenie Max Inflation jest graniczną wartością ciśnienia dla danej opony, zaś symbol TWI to wskaźnik zużycia opony. Oznacza on granicę dopuszczalnego zużycia rzeźby bieżnika. Jeśli zużyje się on do poziomu wskaźnika TWI, będzie to równoznaczne z osiągnięciem przez oponę ustawowo wymagalnej głębokości minimalnej 1,6 mm.
W takim przypadku oponę należy wymienić na nową. Ostatnie z oznaczeń eksploatacyjnych – ECE, e, E to skrót od Economic Commision of Europe i oznacza on, że opona została dopuszczona do użytkowania na terenie Unii Europejskiej.
Opony wzmocnione
Na niektórych oponach znajdują się oznaczenia opon wzmacniających: XL – czyli Extra Load, określające oponę o większej ładowności, wyższym indeksie nośności niż nośność opony standardowej w danym rozmiarze; RF – czyli Reinforces, opisuje oponę wzmocnioną o podwyższonej nośności; istnieją jeszcze oznaczenia EXL, RFD, REF czy też REINF.
Sposób montażu
Możemy w oponach spotkać się z oznaczeniami sposobu montażu. Oznaczenie rotation, mające kształt strzałki, nanoszone jest na opony kierunkowe i wskazuje kierunek toczenia. Oznaczenia outside i inside nanoszone jest na opony symetryczne i oznaczają sposób montażu opony (bok zewnętrzny i wewnętrzny).
Oznaczenia ochraniaczy felg
Na rynku dostępne są opony zimowe, które mają rant ochronny felgi, czyli tzw. ochraniacze felg. Rant ma za zadanie ochronić krawędź felgi przed uszkodzeniami mechanicznymi. Istnieją przeróżne oznaczenia rantów, które stosują producenci opon. Najczęściej występują oznaczenia MFS, RFP i FP – ochraniacze felgi oraz oznaczenie FR – pierścień ochraniający obręcz.
PROFESJONALNA MYJNIA SAMOCHODOWA
Nasza Firma posiada długoletnią tradycję. Od 2001 roku zajmujemy się myciem samochodów w Warszawie. Jesteśmy profesjonalną Myjnią Samochodową zlokalizowaną na terenie Centrum Handlowego Carrefour Galeria Bemowo przy ul. Powstańców Śląskich 126. Naszym zadaniem jest zadbać o Państwa samochód gdy w tym czasie Wy macie czas na zakupy i rozrywkę.
Samochód pozostawiacie Państwo w bezpiecznym miejscu i będzie on czekał na Was czysty i pachnący na naszym parkingu. Doświadczeni kierownicy osobiście dbają o jakość wykonywanych usług. Każdy samochód jest przez nich kontrolowany, a ewentualne niedociągnięcia szybko usuwamy. Staramy się stale poszerzać wachlarz oferowanych usług aby wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom i zapewnić naszym klientom jak najwyższy standard świadczonych usług (m.in. pranie tapicerki, renowacja i polerowanie lakieru, ozonowanie, renowacja i polerowanie reflektorów).
USŁUGI MYJNI SAMOCHODOWEJ
Mycie karoserii zewnętrznej – w skład czego wchodzi opłukanie wysokim ciśnieniem, oprysk aktywnej piany neutralnej dla lakieru, mycie ręczne, opłukanie zdemineralizowaną wodą, nałożenie wosku w nanotechnologii, opłukanie wosku , wydmuchanie szczelin kompresorem, dosuszenie, nabłyszczenie plastików, opon, uszczelek. Usunięcie owadów z przodu auta i zabezpieczenie tych miejsc woskiem ręcznym. Czas około 30 minut.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY W GODZINACH
PONIEDZIAŁEK – SOBOTA 9:00 – 20:00
TECHNOLOGIA MYCIA
1-szą fazą mycia jest spłukanie samochodu przy użyciu podgrzanej, zdemineralizowanej wody. Pozostałe myjnie wspomagają się agresywną chemią, co jest rozwiązaniem kilkukrotnie tańszym i szybszym, lecz szkodliwym dla lakieru. Używamy więc najmocniejszych urządzeń ciśnieniowych by jak najlepiej opłukać samochód. Priorytetem jest, by nie naruszyć powłoki lakierniczej dlatego też używamy specjalnych dysz szerokokątnych. Najczęstszą przyczyną zarysowania lakieru jest piasek na karoserii naszych samochodów. Pojazd źle opłukany bądź rzadko myty narażony jest na szybszą utratę głębi koloru.
2-gą fazą mycia jest nałożenie specjalnej neutralnej dla lakieru piany, która ma za zadanie zmiękczenie zanieczyszczeń jak również stworzenie odpowiedniego poślizgu do mycia gąbką.
3-cią fazą mycia jest mycie specjalnymi gąbkami. Myjemy Państwa samochód za pomocą profesjonalnych gąbek kilkukrotnie droższych od standardowych, używanych przez konkurencję. Do mycia felg używamy specjalnych szczotek wykończonych gumą zapobiegającą porysowaniu felg.
4-ta faza mycia polega na nałożeniu wosku w nanotechnologii, który zamyka pory lakieru i chroni przed nadmiernym przyklejaniem brudu. Ostatnim etapem jest suszenie, usunięcie wody ze szczelin za pomocą kompresora, nabłyszcznie uszczelek, elementów plastikowych oraz opon.
Warto pamiętać, że częste mycie auta pielęgnuje lakier wbrew panującym przekonaniom laików, iż częste mycie prowadzi do uszkodzeń lakieru. Im częściej samochód jest myty, tym na dłużej zachowuje swój blask.
Optymalnie samochód powinien być pielęgnowany jeden lub dwa razy w tygodniu (zwłaszcza zimą). Między piątym a ósmym myciem powinniśmy pamiętać o woskowaniu. Jednak nawet nieprofesjonalne woskowanie może uszkodzić powłokę lakierniczą. Samochody niegarażowane, pozostawione na działanie kwaśnych deszczy, słońca i myte rzadziej niż co dwa tygodnie tracą witalność lakieru już po dwóch latach.
POLERKA LAKIERU – ZABŁYŚNIJ PEŁNYM BLASKIEM
Autocomplex oferuje państwu pełne usługi z zakresu autodetailingu zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz auta. Przeprowadzamy procesy czyszczenia wnętrz, prania tapicerek, konserwacji elementów skórzanych, vinylowych. Proponujemy również korekty powłoki lakierniczej oraz zabezpieczenia lakieru woskami naturalnymi, syntetycznymi, powłokami kwarcowymi i ceramicznymi.
Jeśli masz nowe auto i chciałbyś je zabezpieczyć jeszcze przed wyjazdem z salonu, skontaktuj się z nami. Zajmiemy się Twoim pojazdem już od momentu zakupu i pomożemy o nie zadbać.
Wykonujemy usługi z zakresu czyszczenia i konserwacji dachów w autach typu cabrio. Oferowane przez nas usługi to bardzo czasochłonne i żmudne procesy wymagające dużej wiedzy i umiejętności praktycznych. Pracujemy ma wysokiej klasy kosmetykach samochodowych i nowoczesnych narzędziach. Ceny i zakres usług są ustalane indywidualnie po oględzinach auta, zapraszam do działu Kontakt.
KOSMETYKA WNĘTRZA
Odkurzanie, czyszczenie elementów plastikowych i vinylowych całego wnętrza, pranie wykładzin podłogowych, pranie wykładzin bagażnika, pranie podsufitki, pranie foteli i kanapy (ew. czyszczenie i konserwacja tapicerki skórzanej), czyszczenie dywaników podłogowych, zabezpieczenie elementów plastikowych i vinylowych, czyszczenie szyb. Czas trwania 1 dzień.
ODŚWIERZANIE LAKIERU
Mycie auta, odtłuszczanie lakieru, usuwanie plam z żywicy, smoły, owadów, usuwanie nalotów drogowych i wtrąceń, glinkowanie, mechaniczne odświeżenie powłoki lakierniczej jednoetapowe, zabezpieczenie lakieru woskiem naturalnym lub syntetycznym. Usługa przeznaczona dla lakierów pojazdów wcześniej poddanych kompleksowej renowacji lakieru, fabrycznie nowych lub z delikatną oksydacją. Czas trwania 1 dzień.
KOREKTA LAKIERU (POLERKA)
Mycie auta, odtłuszczanie lakieru, usuwanie plam z żywicy, smoły, owadów, usuwanie nalotów drogowych i wtrąceń, glinkowanie, 4 etapowe polerowanie, lakieru zabezpieczenie lakieru woskiem naturalnym lub syntetycznym, na życzenie powłoka kwarcowa. Usługa przeznaczona dla lakierów pojazdów porysowanych od myjni, z licznymi uszkodzeniami lakieru. Czas trwania 1-4 dni.
USŁUGA NOWE AUTO
Usługa przeznaczona dla aut nowych, z salonu lub z niewielkim przebiegiem.
Mycie auta, odtłuszczanie lakieru, usuwanie plam z żywicy, smoły, owadów, usuwanie nalotów drogowych i wtrąceń, glinkowanie, mechaniczne odświeżenie powłoki lakierniczej jednoetapowe, zabezpieczenie lakieru woskiem naturalnym lub syntetycznym. hydrofobizacja wszystkich szyb, konserwacja opon, czyszczenie wszelkich powierzchni plastikowych na zewnątrz i wewnątrz auta takich jak: deska rozdzielcza, boczki drzwi, gałka zmiany biegów, mieszek, pedały, osłony przeciwsłoneczne, popielniczka, uszczelki drzwi, plastikowe elementy komory silnika i bagażnika, mycie szyb na zewnątrz i wewnątrz, impregnacja tapicerki materiałowej lub z alcantary, zabezpieczenie tapicerki skórzanej. Czas trwania 1-2 dni.
POLEROWANIE LAMP
Zmatowienie zewnętrznej części lampy jest przyczyną utraty sprawności świetlnej reflektora.
Reflektor samochodowy podczas eksploatacji ulega zużyciu.
Efektem tego jest osłabienie strumienia światła emitowanego oraz zmiana jego parametrów geometrycznych (zanik lub rozmycie granicy światła i cienia).
Głównymi przyczynami tego zjawiska są: zmatowienie, zarysowania i utlenienie poliwęglanu na zewnętrznej powierzchni klosza.
Czynniki powodujące słabe świecenie reflektora samochodowego to:
Przeprowadzamy renowacje reflektorów które są zmętniałe, pożółkłe, zażółcone, porysowane oraz takie które wydają się już zużyte lub nieprzydatne.
Zależnie od stopnia zużycia plexi regeneracja przebiega w kilku etapach. Każdy etap regeneracji wymaga doboru odpowiednich materiałów polerskich i stosowania specjalnych gąbek i ściereczek, a efekt końcowy najczęściej jest wprost olśniewający!
Renowacja jednego reflektora trwa 0,5 do 1 godziny – kończy ją nałożenie trwałej warstwy ochronnej przeciw promieniowaniu UV. W większości przypadków jest to regeneracja reflektorów bez ich demontażu.
Renowacja powłoki lakierniczej to nie wszystko. Samochód z pięknym lakierem o głębokim połysku i doskonałym „wet looku” nigdy nie będzie wyglądał wspaniale w zestawieniu z pożółkłymi czy zszarzałymi reflektorami. Drugim niezmiernie ważnym aspektem, a z punktu widzenia bezpieczeństwa na drodze, najważniejszym, jest kwestia widoczności po zmroku.
Zniszczone i zmatowione reflektory w drastycznym stopniu ograniczają widoczność, przez co bezpieczeństwo nasze i innych użytkowników dróg jest narażone na szwank.
Aby reflektory zapewniały odpowiedni komfort i bezpieczeństwo podróży, oraz wyglądały równie dobrze jak reszta samochodu, zaleca się ich renowację.
W zakres Renowacji Reflektorów wchodzi:
Wszystkie prace nad reflektorami wykonywane są z dbałością o specjalny film, którym większość reflektorów jest pokryta.
Wykonaj renowację reflektorów i bądź bezpieczny nocą na drodze!
MYCIE PODWOZIA PO ZIMIE
Wraz ze zbliżającą się wiosną należy pomyśleć o porządkach w samochodzie. Najzimniejsza pora roku powoduje spore zabrudzenie auta, którego koniecznie trzeba się pozbyć. Nie chodzi tu tylko o względy estetyczne, ale przede wszystkim o sprawne funkcjonowanie samochodu.
Błoto, sól i inne środki chemiczne, które znajdują się na podwoziu, mogą doprowadzić do korozji, a więc sporych kosztów. Lepiej więc im zapobiec.
Mycie podwozia po zimie to absolutna konieczność. Ciężko jednak przeprowadzić je samemu, zwłaszcza, gdy nie mamy odpowiedniego najazdu lub kanału z odprowadzaniem wody. Przy pomocy zwykłego podnośnika nie mamy szans na dokładne umycie „spodu” auta, więc taka czynność mija się z celem.
Najlepszym rozwiązaniem są myjnie ręczne takie jak nasza myjnia, które oferują dokładne czyszczenie podwozia. Po ciężkiej zimie, gdy na drogach pełno jest soli i innych środków chemicznych, zabrudzenia znajdują się we wszelkich zakamarkach samochodu.
Koniecznością jest więc gruntowne czyszczenie chociaż raz w roku. Jeśli o nim zapomnisz, prędzej, czy później pojawi się korozja, a to już spory problem.
Po zimie decyduj się na mycie ręczne, gdzie dokładnie zostaną wypłukane wszystkie zabrudzenia. Cena takiej usługi to koszt już od 49 zł – nie jest to więc duży wydatek, a znacznie przedłuży żywotność auta.
Mycie podwozia to coroczny obowiązek każdego posiadacza samochodu. Zlekceważenie tego zadania prowadzi do rdzewienia elementów stalowych, a w konsekwencji do licznych dziur, których naprawienie sporo kosztuje, nie wspominając już o estetyce. Możesz tego uniknąć, jeśli będziesz konsekwentny i co jakiś czas odwiedzisz naszą myjnię i dokonasz czyszczenia podwozia.
W ten sposób na bieżąco usuniesz większość zabrudzeń. Pamiętaj nic nie zastąpi ręcznego mycia podwozia w profesjonalnej myjni samochodowej wykonanego przez wyszkolony personel i należy o tym pamiętać.
Zapraszamy do odwiedzenia naszej myjni i skorzystania z naszych usług.
KLIMATYZACJA
Serwis Klimatyzacji
Serwis klimatyzacji przeprowadzany jest na w pełni automatycznym urządzeniu firmy texa 760 r, przez wyszkolonego pracownika.
Poprawnie działająca klimatyzacja samochodowa gwarantuje właściwą wymianę powietrza wewnątrz auta, a zatem pozwala na utrzymanie odpowiedniej temperatury i poziomu wilgotności. Sprawdza się nie tylko latem, ale także zimą, dlatego niezwykle ważne jest dbanie o jej sprawność.
W przypadku, gdy zauważymy słabą siłę nawiewu, odczujemy niewystarczająco schłodzone powietrze lub nieprzyjemny zapach, należy zgłosić się do punktu, który zajmie się naprawą instalacji.
Należy także pamiętać, że układ ten składa się z różnych części, które się zużywają w toku eksploatacji. Dlatego istotne jest ich regularne sprawdzanie i ewentualna naprawa usterek, co pozwoli zachować wysoką wydajność instalacji.
Klimatyzacja serwis – tylko 150 pln
Odgrzybianie klimatyzacji
Ozonowanie jest oddziaływaniem 3 atomową cząsteczka tlenu, uznawaną przez ministerstwo zdrowia jako naturalny środek odkażania mikrobiologicznego.
Ozon dociera w najbardziej niedostępne zakamarki samochodu i układu klimatyzacyjnego. Ozon nie jest agresywny dla żadnych powierzchni i urządzeń w porównaniu z innymi środkami odkażania chemicznego.
Zakres działania ozonu:
Ozonowanie to : 100% skuteczności, błyskawiczny czas reakcji ,brak używania środków chemicznych ,brak skutków ubocznych.
Ozonowanie układu klimatyzacji i wnętrza samochodu to inaczej dezynfekcja metodą ozonową do której używa się generatora ozonu pracującego w zamkniętym samochodzie.
Zastosowanie ozonu jest bardzo skuteczne i bezpieczne, nie istnieje żadne zagrożenie odbarwienia tapicerki samochodowej.
Pamiętajmy o naszych dzieciach podróżujących z nami samochodem.
To one są szczególnie wrażliwe na alergeny jakimi są pleśnie i grzyby.
Odgrzybianie — 80 pln
PROGRAMOWANIE I SPRZEDAŻ CZUJNIKÓW CIŚNIENIA TPMS
TPMS – System monitorujący ciśnienie w oponach (Tire Pressure Monitoring System).
Nowe przepisy Unii Europejskiej nakazują, by wszystkie nowe auta wyprodukowane po 1 listopada 2014 i przeznaczone do sprzedaży na terenie UE posiadały zintegrowany system TPMS. Regulują to szczegółowo zapisy ECE-R 64.
Co to jest TMPS ?
TPMS – System monitorujący ciśnienie w oponach (Tire Pressure Monitoring System) to zintegrowany z autem komponent, który stale prowadzi pomiar. Na wyświetlaczu pojazdu kierowca otrzymuje informację i ostrzega kierowcę jeżeli wykryje spadek ciśnienia w jednym lub więcej kół.
Funkcje i korzyści z posiadania systemu w samochodzie:
Rodzaje systemów TPMS:
Systemy bezpośrednie
System bezpośredni otrzymuje dane z czujników umieszczonych na zaworze w każdym kole samochodu. Drogą radiowa przekazuje informacje do CPU o aktualnym ciśnieniu. Dodatkową zaletą jest możliwość uzyskania informacji o temperaturze panującej wewnątrz koła. System charakteryzuje się szybkim oddziaływaniem na zmieniające się warunki wewnątrz koła.
Systemy pośrednie
System pośredni nie potrzebuje dodatkowych elementów. Dane odbierane są z zainstalowanych czujników systemu ABS.
Pomiar dokonywany jest na podstawie obrotów koła. Ich zmiana (wzrost) w stosunku do pozostałych informuje kierowcę o spadku ciśnienia w kole. Zaletą jest wysoki poziom niezawodności i brak dodatkowych kosztów eksploatacji.
Wczytywanie czujników ciśnienia powietrza odbywa się w większości przypadków poprzez podpięcie się urządzeniem diagnostycznym TPMS do portu OBDII w aucie. Wtedy cały system jest resetowany, a auto zapamiętuje sobie numery i poszczególne rozmieszczenie nowych czujników.
Oczywiście są też auta, w których założenie nowego kompletu kół z zamontowanymi czujnikami TPMS jest rozpoznawane przez auto samoistnie – pod warunkiem ich uprzedniego zaprogramowania. W tym wypadku należy zastosować nieskomplikowaną procedurę. Najczęściej wymagane jest przejechanie kilkunastu kilometrów przy określonej minimalnej prędkości około 20 km/h, po czym założone nowe koła zostaną automatycznie rozpoznane przez system centralny kierujący TPMS w aucie.
Zdarzają się również znacznie bardziej skomplikowane procedury programowania i wczytywania czujników TPMS, które wymagają nie tylko specjalistycznego komputera diagnostycznego, ale także i wiedzy by prawidłowo taką procedurę przeprowadzić.
W takich przypadkach po zaprogramowaniu czujników, należy podpiąć się do gniazda diagnostycznego OBD II i przeprowadzić procedurę składającą się z kilkunastu kroków, po czym zostawić auto z włączonym zapłonem na 5 minut i poczekać na reset systemu.
Dopiero po wykonaniu powyższych kroków można kontynuować jazdę podczas której na dystansie pierwszych kilku kilometrów zaczytają się nowo zamontowane czujniki ciśnienia.
W niektórych autach komputer samochodu zapamiętuje tylko 1 komplet numerów ID czujników co wiąże się z koniecznością ponownego wczytywania tego drugiego kompletu czujników przy każdej wymianie kół z letnich na zimowe i odwrotnie.
Serwis AUTOCOMPLEXBEMOWO dysponuje pełną niezbędną wiedzą, dzięki której kalibracja / programowanie czujników ciśnienia powietrza TPMS w Twoim aucie przebiegnie sprawnie i pewnie.
W przypadkach, gdy okaże się, że jednak coś poszło nie tak (takie rzeczy mogą się zdarzyć gdyż czujniki opierają się na działaniu bezprzewodowym i dochodzi czasami do interferencji fal wpływających negatywnie na cały proces kalibracji) oferujemy naszą bezpłatną pomoc w ramach gwarancji – nie uznamy usługi za w pełni wykonaną dopóki Państwa system TPMS nie będzie działał prawidłowo.
Oferujemy również bezpośrednio związane z tematem czujników usługi takie jak: sprzedaż czujników TPMS.