Technologia mycia

1-szą fazą mycia jest spłukanie samochodu przy użyciu podgrzanej, zdemineralizowanej wody. Pozostałe myjnie wspomagają się agresywną chemią, co jest rozwiązaniem kilkukrotnie tańszym i szybszym, lecz szkodliwym dla lakieru. Używamy więc najmocniejszych urządzeń ciśnieniowych by jak najlepiej opłukać samochód. Priorytetem jest, by nie naruszyć powłoki lakierniczej dlatego też używamy specjalnych dysz szerokokątnych. Najczęstszą przyczyną zarysowania lakieru jest piasek na karoserii naszych samochodów. Pojazd źle opłukany bądź rzadko myty narażony jest na szybszą utratę głębi koloru.

2-gą fazą mycia jest nałożenie specjalnej neutralnej dla lakieru piany, która ma za zadanie zmiękczenie zanieczyszczeń jak również stworzenie odpowiedniego poślizgu do mycia gąbką.

3-cią fazą mycia jest mycie specjalnymi gąbkami. Myjemy Państwa samochód za pomocą profesjonalnych gąbek kilkukrotnie droższych od standardowych, używanych przez konkurencję. Do mycia felg używamy sapecjalnych szczotek wykończonych gumą zapobiegającą porysowaniu felg.

4-ta faza mycia polega na nałożeniu wosku w nanotechnologii, który zamyka pory lakieru i chroni przed nadmiernym przyklejaniem brudu. Ostatnim etapem jest suszenie, usunięcie wody ze szczelin za pomocą kompresora, nabłyszcznie uszczelek, elementów plastikowych oraz opon.

Warto pamiętać, że częste mycie auta pielęgnuje lakier wbrew panującym przekonaniom laików, iż częste mycie prowadzi do uszkodzeń lakieru. Im częściej samochód jest myty, tym na dłużej zachowuje swój blask. Optymalnie samochód powinien być pielęgnowany jeden lub dwa razy w tygodniu (zwłaszcza zimą). Między piątym a ósmym myciem powinniśmy pamiętać o woskowaniu. Jednak nawet nieprofesjonalne woskowanie może uszkodzić powłokę lakierniczą. Samochody niegarażowane, pozostawione na działanie kwaśnych deszczy i słońca i myte rzadziej niż co dwa tygodnie tracą witalność lakieru już po dwoch latach.